
ULUTEK Teknopark’ta faaliyet gösteren firmalara, sosyal medya platformu Linkedin’in ihracatçılara sunduğu avantajlar hakkında bilgi verildi.
ULUTEK Teknopark’ta Solutionz B2B Marketing işbirliğiyle düzenlenen ‘İhracatı Artırmada Linkedin’in Sunduğu Fırsatlar’ başlıklı webinarda konuşan Solutionz B2B Marketing Kurucusu Gökhan Çağatay, Linkedin’in ihracat odaklı araç ve fonksiyonlarını anlattı. Günümüzde LinkedIn’de 800 milyon kişinin varlık gösterdiğini belirten Çağatay, hedef kitleye ulaşma yollarını aktardı.
PERSONEL ARAYIŞI İÇİN İDEAL BİR PLATFORM
Linkedin’in global düzeyde iş fırsatları içerdiğini söyleyen Gökhan Çağatay, “İnternetin hayatımızın her alanında yer almasının ardından hepimiz sosyal medya platformlarını kullanmaya başladık. Sosyal medyanın güven ve değeri gün geçtikçe artmaya devam ediyor. İş odaklı sosyal medya platformları arasında 1 numara olan Linkedin’i kullanan herkes, arayışına uygun bir kullanım gerçekleştirebiliyor. Bilgiye erişimin her zamankinden daha kolay olduğu günümüzde firmalar, personel arayışındayken almak istediği bilgileri hızlı bir şekilde Linkedin’den alabiliyor. Kullanıcılarının yüzde 43,1’inin kadın, yüzde 56,9’unun erkeklerden oluştuğu platform sayesinde dünyanın her yerinden iş profesyoneline ulaşabilirsiniz” dedi.
57 MİLYON FİRMA KULLANIYOR
140’ın üzerinde sektörün ve 57 milyon firmanın Linkedin’de aktif olarak yer aldığını da kaydeden Çağatay, “Linkedin; haber kaynağı, bireysel profiller, firma sayfası, arama fonksiyonu, mesajlaşma, gruplar ve reklamlar faktörleri ile bizlere iş odaklı olarak kapsamlı ve zengin içerikli bir ortam niteliğinde. Tüm bunların yanı sıra 20’nin üzerinde dil ile profil açabilir ve ilgili pazarlardaki kişilere ulaşarak temas kurabilirsiniz. Linkedin, bu sayede yurt dışındaki müşterilere erişim sürecinizi kolaylaştırır. İstediğiniz an tüketicileriniz ile doğrudan veya dolaylı olarak iletişim kurabilirsiniz. Potansiyel müşteriler karşısında doğru bir şekilde bilinirlik artışı da sağlayan platform, yeni fırsatlara imkân yaratmaktadır” diye konuştu.