Ulutek Teknopark
Ulutek Teknopark
  • Anasayfa
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Misyon ve Vizyon
    • Ortaklarımız
    • Yönetim Kurulu
    • Ekibimiz
    • Kalite Politikamız
    • Anlaşmalı Olduğumuz Kurumlar

    Başkan'ın Mesajı

    İbrahim BURKAY | Ulutek Teknopark Yönetim Kurulu Başkanı
  • Başvuru
    • Başvuru Usül ve Esaslar
    • Değerlendirme Kriterleri
    • Online Başvuru
  • Mevzuat
    • İşletme Yönergesi
    • Kanun ve Yönetmelikler
  • Firmalar
  • Etkinlikler
  • Medya
    • Haberler
    • Firmalardan Haberler
    • Duyurular
    • E-Bültenler
    • Kurumsal Logolar
  • İletişim
    • İletişim
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • KVKK
  • Hızlı Erişim
    • Argeportal
    • Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS)
    • Ulutek Kariyer
    • Salon Rezervasyonu
    • Firma Portalı
    • Yemek Listesi
    • Ulutek Servis Aracı Saatleri
Ulutek Teknopark
Ulutek Teknopark
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Misyon ve Vizyon
    • Ortaklarımız
    • Yönetim Kurulu
    • Ekibimiz
    • Kalite Politikamız
    • Anlaşmalı Olduğumuz Kurumlar

    Başkan'ın Mesajı

    İbrahim BURKAY | Ulutek Teknopark Yönetim Kurulu Başkanı
  • Başvuru
    • Başvuru Usül ve Esaslar
    • Başvuru Süreçleri
    • Değerlendirme Kriterleri
    • Online Başvuru
  • Mevzuat
    • İşletme Yönergesi
    • Kanun ve Yönetmelikler
  • Firmalar
  • Etkinlikler
  • Medya
    • Haberler
    • Firmalardan Haberler
    • Duyurular
    • E-Bültenler
    • Kurumsal Logolar
  • İletişim
    • İletişim
    • Yardımcı Linkler
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • KVKK
BİZİ TAKİP EDİN
  • 01 Kasım 2021, Pazartesi

Şirketlerin Geleceğini Müşteri İlişkileri Yönetiyor

Blog Images

ULUTEK Teknopark tarafından düzenlenen çevrimiçi etkinlikte katılımcılara müşteri ilişkileri ve gelecek yönetimi hakkında bilgiler aktarıldı.

ULUTEK Teknopark koordinasyonunda BİSSATEK iş birliğiyle düzenlenen ‘CRM Müşteri İlişkileri ile Gelecek Yönetimi Eğitimi’ konulu webinarda Bilişim ve Yönetim Sistemleri Uzmanı Bahadır Güngör, müşteri ilişkileri ile gelecek yönetiminin nasıl yapılacağını anlattı.

HİZMET SÜRECİNİ HIZLANDIRIR
Firmalarda müşteri hizmetleri departmanlarının kurulmasının, olumlu bir ilerleme sürecini başlatacağını kaydeden Bilişim ve Yönetim Sistemleri Uzmanı Bahadır Güngör, “Müşteri Hizmetleri Yönetimi (CRM), işletmelerin mevcut müşterilerle ilişkilerini geliştirmesine, yeni müşteriler bulmasına ve eski müşterilerin geri kazanmasına yardımcı olan bir sistem. Satış veya hizmet sürecini hızlandırır ve pazarlama departmanındaki verimliliğin artmasına yardımcı olur” dedi.

İŞ SÜREÇLERİ İYİ KULLANILMALI
İnternet ve iletişim teknolojilerinin gelişmesinin müşteri ilişkilerini olumlu yönde etkilediğini de kaydeden Güngör, “CRM’nin amacı hizmet alanını genişletip kişiye özgü ürünler ile müşteri tatmini yaratabilmektir. Müşteri ilişkilerini en iyi seviyeye ulaştırmak için iş süreçlerini, araç gereç ve teknolojiyi iyi bir şekilde kullanmak gerekir. Bu yönetimin doğru uygulanması ve kullanılması, şirketi başarıya götürecektir” ifadelerini kullandı.
 

Diğer Yazılar

Ulutek Teknopark’ta Üniversite-Sanayi İş Birliği Buluşması Gerçekleşti
Ulutek Teknopark’ta Üniversite-Sanayi İş Birliği Buluşması Gerçekleşti
Devamını oku
Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Gönüllü, Ulutek Teknopark’ı Ziyaret Etti
Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Gönüllü, Ulutek Teknopark’ı Ziyaret Etti
Devamını oku
Ulutek’te Savunma Sanayi İş Birliği Programı: Tusaş Yetkilileri Ulutek Firmalarıyla Buluştu
Ulutek’te Savunma Sanayi İş Birliği Programı: Tusaş Yetkilileri Ulutek Firmalarıyla Buluştu
Devamını oku
Sosyal Medya Hesaplarımız
İletişim
  • +90 224 280 84 00
  • ulutek@ulutek.com.tr
  • ulutek@hs03.kep.tr
Ulutek'ten Haberdar Ol

© 2025 Ulutek Teknopark